2012-02-16 | 23:04:13

DORTHY PERKINSON


Från KingsHeat fick man hem ett par högklackar skor för bara 35£. Bekväma och perfekt höga är skorna. Stack till KingsHeat bara för att jag hade tråk på jobbet hihi. That's how I do. Dra och shoppa när jag är utråkad. För några dagar sedan köpte jag ett par jeans från Armani exchange och leather jacket från Jane norman. And i really love it. Väldig bra fynd. Blev förälskad i jackan o jeansen straight away när jag gick in i butiken.
Håhå, jag behöver verkligen spara pengar nue. Har nästan inget kvar. Typ. Men redan nästa vecka börar jag jobba på ett nytt ställe. Thihi, gonna be spännande !! Och lite money får man jue också. That's it ! Save money for something better. Hasta la vista!

 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: