2011-10-25 | 17:16:34

You never know how Strong You are, until being Strong is the only choice you have.

Sitter just nu här i salongen o chilla, hihi. Min vardag här i UK. Lite kunder idag så drf chillar jag här o blogga. Men annars är jag väldigt upptagen. Har inte tid för att sitta vid laptopen. News!! Drar kanske till Manchester om 2-3 dagar för att shoppa. Like it ! Måste nog säga att shoppa här i Uk är Heaven ! Liksom för några dagar sen åkte jag te en stoor köpcenter. Asså dt är typ 2-3 ggr större än Kamppi o sånt som finns i Helsingfors. Heaven svääär !! ska fan tjäna så mkt pengar här i UK så jag kan shoppa LV, Gucci o Miu miu grejer. haha. love it !! Anyways, ska fortsätta ta emot kunder o göra mainkyr o så nue. Hasta la vista !

 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: