2011-07-25 | 20:56:21

We’re almost completely strangers now, but honestly, I’ll never forget everything we used to be.

Shaboyya! Länge sen sist huh ?Yao, sista arbetsdag idag då. Dt känns både sad o good.  Tråk att man inte får mera money och good äe för att jag inte behöver jobba mera. Kan sova sent o vakna sent. Nu ska jag vila mig från jobb. Väntar på ett nytt jobb just nu i Helsingfors. Måste skaffa lägenhet också. Men dt behöver jag inte oroa mig i så mkt. Min bebo hjälper till, håhå.

Anyways, ska snart hämta glassen från kylen och startar en film som heter The machine (?) Lite trist o kolla ensam men what 2 do annars liksom. Men ah en liten update från min vardag. Hasta la vista !
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: