2011-07-02 | 16:56:35

Moving out

Shooo! Just nu äe jag i helsingfors, like! Vädret här äe superto varmt o lite vind då o då. Som rubriken säger så äe dt moving out som hålls på just nu. Sitter alltså ensam här i lägenheten med en chipspåse i famnen som sällskap medan K äe o hämtar bilen från nån ställe. Har vänta i mer än 1h nu... Tar evigheter. Anyways, ikv blir dt grillning hos K's kompis o därefter bio, transformers 3 - 3D...me love! Och mot midnatten blir dt la clubbing? Om nu vi alla orkar. Vet inte ens om K orkar då han vaknade 4 tiden o sen jag 5 tiden. Skit galet tidigt ah. Hmmm, just nu äe jag hungrig, dör av värmeslag och på extra köpet så äe jag sömnig. Yao, hasta la vista ! Ses for more another time!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: