2011-07-11 | 18:09:22

"Life is like riding a bicycle. You don't fall off unless you plan to stop peddling."

För trött och för lite energi. Känner mig verkligen trött. Vill bara sluta jobba där helt och hållet men när dt kmr till money så måste man ju kämpa. Inte sant? Värt att jobba när man får pengar hihi. Ännu en månad kvar på jobbet då... I'm begging you time !! Go faster !!

Gäsp. Ska ladda ner lite nya låtar till min usb minnes kort. För att jag behöver verkligen musik till jobbet. Utan musik i 8 timmar är ju bara katastrof ! Man kan säga att jag somnar o gäspar till max och sedan slöar jag mig rejält. Och dt är ju icke bra. Yaop, ikv blir dt la bara vila o sen snacka en stund med  min husband före han drar till jobbet. Nu ska jag inte bomba mera ord här för idag så Hasta la vista.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: