2011-08-30 | 17:53:23

A mistake is meant to be fixed, not to be done over again.



Shooo, överlycklig äe jag just nu. Från kl 9.00 te 15.00 fick jag 3 styckna CV färdig skrivet. Ah under de 6-7 timmarna bestod dt 60% av CV och 40% av kolla runt FB & chatt. Haha. Duktig äe jag verkligen. Imon blir dt att ta en profilbild o sen klistra in dt. Därefter send my CV everywhere. Thihi.

Yaao, jag har just nu mörktbrunt hår nästan svart. Färgade till mörkt för en månad sen. Why? cuz jag är lat på att färga utväxten, haha. Ska färga till ljust igen veckan som kmr nu. Spännande !! Hoppas dt blir till den färgen jag hade alltid velat ha. I will show u my new hair color när jag har färga dt. Jag tkr att jag aldrig passa i svart hårfärg. Tycker dt ser tråk ut typ.

Nog om hårfärg o CV, hihi. Ska kila iväg o snacka på skype med några nue dåå. Hasta la vista!

 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: