2011-08-25 | 18:30:07

If you don’t mean what you say, then shut the fuck up.

Check Out The Tie Back Lace Corset Top At Flirtcatalog.comCheck Out The One Shoulder Embellished Mini Dress At Flirtcatalog.comCheck Out The Tiger Slash Crop Tee At Flirtcatalog.comCheck Out The Flouncy One Sleeve Dress with Nailhead Trim At Flirtcatalog.com

Riktig trist har man just nu. Så under tiden jag trista ut mig satt man o kollade på llite kläder. Hittade dessa fyra som jag diggade som mest. Passar bra te clubbing. Like it like it!! Just nu är jag riktig sugen på att clubba i Göteborg också, AI party. Folket och musiken. Men musiken i Hesa vinner nog ai's , onnela ..abooew. Sickest one!! Fortsätter med att trista nu igen. Khihi, Hasta la vista !
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: