2011-08-05 | 00:53:03

i should go to sleep right now but i can't...

shoo! Länge sist elr hur? Hade bara lust o slänga in här ett inlägg snabbt. Kan börja säga att jag inte kan sova pga dt regnar sjukt mkt. Stör mig på ljudet, speciellt när dt låter som mest från taket. Vill sova med bby....kanske jag kryper ner te hnm snart hIhi. Min kille är här i vasa just nu. Han kom i måndags o äe här te lördag, love it! Följer ner te hfrs med hnm sen på lördag oxå. Anyways, har icke gjort så mkt sen jag slutade jobbet. Väntar på att få flytta bara o chillar hemma. Ah, har börja ta mitt andra skede i bil nu. Körkortet går ut imon haha. Så imon e dt teori för mig och sen är dt done! Får mitt riktiga körkort om nån vecka då. Galet bra! Fundera på att lägga mig nu. Hasta la vista !
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: